Vážení zákazníci,

ke dnešnímu dni evidujeme 2 reklamace na vadné pojistky u kočárku RIKO Basic (při větší zátěži se uvolňují). Problém s nimi je u sportovní verze,v poloze že dítě je obličejem k Vám když kočárek tlačíte.

Problém se týká jen malého % kočárků, ale vzhledem k tomu, že se jedná o pojistky, pro jistotu píšeme všem našim zákazníkům, kteří jej zakoupili. S výrobcem jsme se dohodli na servisní akci.

Prosíme o vyzkoušení pevnosti pojistek a pokud budete mít o jejich funkčnosti jakékoliv pochybnosti, zašlete nám prosím email s číslem objednávky plus do předmětu zprávy napište servisní akce.( Do těla mailu pak uveďte Vaši současnou adresu a kontaktní

telefon)

Obratem zajistíme svoz kočárku k nám, kdy jej následně odvezeme k výrobci na kontrolu a případnou opravu. Náklady na svoz i zpětný odvoz kočárku k Vám hradíme ze 100% my. Svoz zajistíme přes PPL, kteří vyzvednou kočárek na Vámi zadané adrese.

Tato zpráva byla odeslána i mailem na adresy všek zákazníků kteří od nás kočárek Riko Basic již zakoupili.

Omlouváme se za komplikaci a zároveň děkujeme za pochopení.