Postup reklamace nebo vrácení zboží
1. Než započnete reklamaci/vrácení zboží, kontaktujte nás emailem (info@zelenazirafa.cz) s těmito údaji:
Číslo objednávky: Naleznete ve vašem uživ. účtu či faktuře (VS=Variabilní symbol).
Jméno a příjmení:
Kontaktní telefon (mobil):
Emailová adresa:
Adresa pro zpětné zaslání zboží:
Popis závady:
V případě vrácení zboží ve lhůtě 14 dnů, doplňte číslo účtu, kde vám máme vrátit peníze.
2. Následně dohodneme termín vyzvednutí balíku.
Důležité: Reklamované zboží řádně zabalte
- Na veškeré produkty je zákonná záruka 2 roky
- Záruka se nevztahuje na běžné opotřebení materiálů a části kočárku (opotřebení materiálu na úchytech, ložiska, pneumatiky, pohyblivé části, vyblednutí látky, apd.)
- Připravte reklamované zboží na předání výrobci. Zboží řádně očistě.
3. Nezapomeňte balík označit číslem objednávky
Naleznete ve vašem uživ. účtu či faktuře (VS=Variabilní symbol).
Proplácíme i poštovné zpět k nám v případě, že se jedná o reklamaci či vrácení zboží do 14 dnů od převzetí zásilky.