Postup reklamace nebo vrácení zboží

1. Než započnete reklamaci/vrácení zboží, kontaktujte nás emailem (info@zelenazirafa.cz) s těmito údaji:

Číslo objednávky: Naleznete ve vašem uživ. účtu či faktuře (VS=Variabilní symbol).
Jméno a příjmení:
Kontaktní telefon (mobil):
Emailová adresa:
Adresa pro zpětné zaslání zboží:
Popis závady: 

V případě vrácení zboží ve lhůtě 14 dnů, doplňte číslo účtu, kde vám máme vrátit peníze.

2. Následně dohodneme termín vyzvednutí balíku.

DůležitéReklamované zboží řádně zabalte

  • Na veškeré produkty je zákonná záruka 2 roky
  • Záruka se nevztahuje na běžné opotřebení materiálů a části kočárku (opotřebení materiálu na úchytech, ložiska, pneumatiky, pohyblivé části, vyblednutí látky, apd.)
  • Připravte reklamované zboží na předání výrobci. Zboží řádně očistě.

3. Nezapomeňte balík označit číslem objednávky

Naleznete ve vašem uživ. účtu či faktuře (VS=Variabilní symbol)

Proplácíme i poštovné zpět k nám v případě, že se jedná o reklamaci či vrácení zboží do 14 dnů od převzetí zásilky.